om het geschreeuw en gezaag in andere topics tot een minimum te beperken: hier dé plek om veel te veel smileys, grof taalgebruik en ongemeende nieuwjaarswensen te uiten:
Ja nu gaank er wel invliegen zene, wa was da na voor een tweede vraag op da kutexaam, da dieje pipo van 60 kilo maar met zijn bakkes frontaal tegen de kasseien vliegt ja, in plaats van zijn beweging nog te balanceren. Als die nu geen 0.04m naar rechts had geleund he, die kloot, dan had ik da vraagstuk kunnen oplossen. Stomme wielertoerist!! I will haunt you
Ik wens al mijn proffen een voorspoedig 2005, dat al hun dromen mogen uitkomen!!!!Lees:Ik wens al mijn proffen een langzame pijnlijke dood toe, dat al hun hersencellen één per één mogen ontploffen om zo een spectaculaire explosie van hunnen degoutante kop tot gevolg te geven zodat ik er nooit meer op moet zien!
Gerst, hop, mout en gist g'moest een weten hoe hard ge't mist tijdens de examentijd al blokkend en al lerend dan denk ik toch vaak terug aan al die cantusjes-fijn
gedaan met dit vak die prof is toch ne zak geef mij nu maar een pint dan drink ik mij snel zat dan vergeet ik wa'k vergat Demetris bovenal!
alle falli liggen stil das tegen onze wil we lossen liever al ons zaad maar met cornelis in gedachten probeert met al uw krachten wedden dat hij dan niet staat Copywrite Kristien ;)
AAAAAAAAAAAAAAAARGH ik zien dieje cursus van natuurkunde ni zitten!!! En hoe slecht is die ni geschreven, verschrikkelijk!!! Veel maar een beke structuur, ho maar!!! Godverdomme eh
Bah, ik haat discriminatie. Moest mijn achternaam met een letter onder de N begonnen zijn had ik nu een dikke vrijstelling van fysica... Vergelijk de vragen van de twee groepen met elkaar, da is gewoon lachwekkend! ROTZAAAAAK
quote: Originally posted by: Ilse "Bah, ik haat discriminatie. Moest mijn achternaam met een letter onder de N begonnen zijn had ik nu een dikke vrijstelling van fysica... Vergelijk de vragen van de twee groepen met elkaar, da is gewoon lachwekkend! ROTZAAAAAK "
Euhm... Vraag 1: Geef hoofdstuk 15 (zo ongeveer alles over oscillatoren)
Vraag 2: vertel alles over bewegingen in 1 dimensie (had ik HELEMAAL just nb, tot dat die voze vraagt WAAROM dat er behoud van impuls is bij 1dim beweging, weet ik veel)
Vraag 3a: Stel de stelling van qrbeid en energie op
3b: da weet ik nimeer
3c: Wat is een conservatieve kracht, toon aan met een voorbeeld (geen gravitatie)
3d: Wagetje rijdt van een helling, er wordt een balletje loodrecht met de weg gekatapulteerd, komt het in, voor, naast,... het wagentje terecht
3e: "Ik heb geen inspiratie meer voor een vraag, stel zelf een vraag op" Waarbij ik dus: Geef de vier fundamentele krachten + beetje uitleg
En wa krijg kik als KUT bijvraag over die laatste vraag: WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN ELEKTRISCHE EN MAGNETISCHE KRACHT...!!! Eerste bach'ers, dat hebben wij toch nog niet gezien eh!! wtf is het verschil daar nu tussen... DUNNO!
Btw wie is er nu nog allemaal gebuisd? Ilse, Jochen,...?
'k heb ze al mooi opgeschreven en overgetypt voor in de examenvragen bundel. Vergelijk en heb meedelijde met ons:
Examen fysica theorie groep I (2005) 1) Bespreek de kinetische energie van een star lichaam 2) Bespreek de projectielbeweging 3) - Cirkelvormige beweging met krachten - 4 fundamentele krachten -statische wrijvingscoefficiten, wat is het? -Theorema van Newton, niet bewijs, redenering erachter -loodrechte assen theorema
Examen fysica theorie groep II (2005) 1) Wat verstaan we onder gedempte oscillator + figuur stel de bewegingsvergelijking er voor op geef de oplossingen in functie van de toenemende wrijvingscoefficient Gedwongen harmonische oscillator Geef een oplossing gebruik makend van complexe getallen rekening Bespreek de A en de fasehoek in functie van de frequentie Wanneer wordt er maximale arbeid geleverd 2) Bespreek grondig de botsingen in 1 dimensie 3) – Kinetische Energie en de stelling van Arbeid en Energie (bewijzen) - Hoe berekent men een kracht uit de potentiele energie - Wanneer is een kracht conservatief? Toon dit aan met een voorbeeld (niet gravitatie) - Wagentje rijdt van een hellend vlak naar beneden, en schiet loodrecht op de baan een balletje weg, waar komt dit balletje terecht? - een vrij te kiezen vraag (zelf vraag opschrijven en beantwoorden, echt waar! )
da van die elekrische en magnetische krachten hebben wij idd ni gezien, bij mij vroeg hi jda ook..allé, vroeg waarom ze die samen gegroepeerd hadden, en toen ik zei da'k da ni wist zei hij dat da idd eigenlijk ook ni in de cursus stond maar leerstof was voor volgend jaar. Alsof de hoofdvragen al ni moeilijk genoeg ware... En ik weet nog ni of ik gebuisd ben, op theorie apart mss net ni, maar met oefeningen erbij denk ik wel
ja hij vroeg aan mij ook: 'waarom elektro-magnetische samen gegroepeerd zijn', en dan zei ik dat dat was omdat dat alletwee met aantrekking/afstoting van ladingen te maken had, en dan zei hij 'jamaar wat is het verschil dan' en da wist ik ni. Sta idd pas in een later hoofdstuk in Ohanian.
de eerste vraag is wel ruim 1/3 van het examen, hé. En ge kunt zo'n vraag (zeker met die lastige bijvragen) nooit perfect beantwoorden, dus dan wordt het al moeilijk voor de helft te hebben...
vrage van reeks 1 kome rechttreeks van de voorbeeldexamenvrage ... ik had enkel die geleerd... maw... ik had derdoor geweest op reeks 1 zonder probleem...
Mijn exaam was echter van het type 2 :( zijnde nix voorbeeldexaamvrage :(
zot worden tijdens dexamens, te veel stress en der dan nog nen helen hoop anderen bull**** bij, twordt me gewoon even allemaal te veel,HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Lap seg, klote godverdomme Chemie ook nog is in sept... GREAT. I love my life. Kgaan mij bezatten de vrijdag Ma kheb geen geld Kut Klote Merde Fùcking examens